1. Spirit Fanfics >
  2. Lucy's purple-colored life (Dutch) >
  3. Zen and Angel

História Lucy's purple-colored life (Dutch) - Zen and Angel


Escrita por: JVWmusicGirl

Capítulo 2 - Zen and Angel


In het terugkeren zei niemand een woord. Ik wild hun namen vragen. 'u-um m-mag ik j-jullie n-namen weten?', zei ik nog altijd nerveus. Het meisje antwoorde:' Ik noem Angel en hij is Zen'. Toen was het weer stil... ' U heeft een bijzondere haarkleur', zei Zen. DIT WAS EEN ZIN DIE IK NOOIT WILDE HOREN!! 'umm--mmmm...'. 'Je hoefd niets te zeggen hoor', zei Zen. Hij had ook een hoed aan maar natuurlijk veel mooier dan mijn hoed. Hij deed zijn hoed af. Ik schrok me dood. Vandaag al de tweede keer. HIJ HAD PUUR BLAUW HAAR. Betekende dit iets? Ik was dus niet de enigste met een ander haarkleur. Zou hij ook krachten hebben?


We kwamen aan bij het huis. Asuna schrok wanneer ze me zag met twee onbekenden achter me. 'Ze komen een nacht slapen, zijn de twee kamers nog vrij?', zei ik. 'Um um ja hoor en Lucy wil je een second met me meekomen?', zei tante. We gingen naar de keuken. 'Waar heb je ze tegengekomen, hebben ze iets gedaan, zijn het nobelen, hebben ze je haar gezien???', zei tante heel bezorgd. Vandaag heb ik niet veel zin om nog vragen te beantwoorden maar ik antwoordde. .. 'ja ze hebben mijn haar gezien maar Zen heeft ook speciaal haar namelijk blauw haar.' ' Heeft hij ook krachten net als jij?', vroeg ze. ' Dat weet ik niet ik was te bang om het te vragen.' ' Ok laat het maar rusten we hebben nog tijd om het te vragen.' We gingen terug naar de rest. 'Volg u me maar naar uw kamers.' 'Dankjewel voor uw zorgen', zei Angel. Het werd avond. We aten samen, ze hadden een grote prijs gegeven voor de overnachting. Ze waren dus nobelen. Asuna was op haar hoede. We zeiden niets. Achter het eten gingen we gaan slapen.


Ik was als eerste wakker. Ik begon het brood te bakken voor vandaag. Ik hoorde dat er nog iemand wakker werd, het was Angel. Ik zei voorzichtig hallo. 'Sorry voor gisteren, ik denk dat je geschrokken was van ons. Wat verwacht je als iemand je ziet achtervolgen met een paard', zei ze. 'J-ja ik was geschrokken', zei ik. 'Kom ik zal je helpen het eten klaar te maken voor vandaag.' 'Neen dat hoeft niet hoor', zei ik. 'Ik ben het gewend voor alles te toen', zei Angel. ' Hoe komt het wel?', vroeg ik uit nieuwsgierigheid. ' Ik ben de assistente van Zen', zei ze. Ze hielp me met alles klaarmaken, ze was er heel goed in. Ze deed het brood in hele fijne sneedjes en ze legde alles heel ordelijk neer op tafel. Ze deed alles aandachtig, wouw dacht ik. Zen was als derde wakker. Hij deed ook altijd een hoed aan, net als ik. Ik voelde me ongemakkelijk er kwam de hele tijd een vraag in mijn hoofd heeft Zen ook krachten??

'goedemorgen', zei Angel. ' h-hallo', zei ik alweer stotterend. Zen zei: 'goedemorgen dames.' Daarachter was Asuna ook wakker. ' Wouw iedereen is vroeg wakker en de tafel is al gedekt.' 'Ja Angel heeft me geholpen', zei ik terug. Toen was alles weer stil, te stil.



Gostou da Fanfic? Compartilhe!

Gostou? Deixe seu Comentário!

Muitos usuários deixam de postar por falta de comentários, estimule o trabalho deles, deixando um comentário.

Para comentar e incentivar o autor, Cadastre-se ou Acesse sua Conta.


Carregando...