1. Spirit Fanfics >
  2. Lucy's purple-colored life (Dutch) >
  3. Angel and me

História Lucy's purple-colored life (Dutch) - Angel and me


Escrita por: JVWmusicGirl

Capítulo 3 - Angel and me


Ik wilde vandaag terug in het bos omdat ik gisteren niet genoeg bessen had kunnen plukken. Toen ik het tegen Asuna ging zeggen zei Angel: 'Zou ik mogen meegaan?' Ik keek raar naar haar en tegelijk werd ik bang. Ik vroeg de reden erachter en ze zei dat ze me graag wilde leren kennen en dat ze alles wilde verkennen. 'Ja je mag mee?!?', zei ik. We zeiden gedag tegen Asuna en Zen. Daar gingen we het bos in.

Ik voelde me ongemakkelijk. Dat zal ik niet ontkennen maar Angel straalde een golf van rust uit waardoor ik me voelde kalmeren. Daar liepen we dan zij aan zij. Ze had altijd een uniform aan. Ze was dan ook een assistente. Ik wilde zoveel vragen stellen maar deed het niet. 'Je weet niet zoveel van ons zeker? Ik wil wel meer uitleg over ons geven als je wilt?', zei Angel heel rustig. Ik knikte van ja. 'Zen en ik zijn nobelen dat heb je wel gemerkt, wat ik nu zal vertellen moet je geheim houden hoor', zei ze. Ik knikte weer van ja. ' Dus zoals je zag heeft Zen ook een speciaal haarkleur. Hij was vroeger prins van het koninklijk naast deze stad. Ik schrok me dood ik stond aan de grond genageld en kon geen vinger meer bewegen! Er logeerde een prins in mijn huis! 'v-vertel verder', zei ik verbijsterd. 'sorry voor het verschot. Ik zal mijn verhaal verder vertellen, Zen is verbannen van het koninkrijk omdat hij niet een "normaal" mens was door zijn haarkleur.' 'ww-wouw.'.... Ik kon weer stappen maar ik voelde me slecht, dat was een schokkend verhaal. 'Dus daarom kwamen jullie al vluchtend uit het bos en waarom ben je meegegaan als je voor het kasteel werkt?' ' Ik werk voor Zen niet voor het kasteel. Ik volg hem overal en ik blijf aan zijn zijde', zei Angel. 'Zen mag zeker blij zijn met iemand zoals jij aan zijn zijde', zei ik. 'Dankjewel', zei ze al lachend, 'ik doe echt alles voor hem. Ik kan koken en opruimen schoonmaken en waar ik het beste in ben is zwaardvechten. Ik bescherm hem met mijn leven.'

We liepen verder het bos in. We liepen naar de plek waar we elkaar ontmoet hadden. Gisteren was ik nog bang geweest van hun maar vandaag heb ik het gevoel dat ik ze kan vertrouwen.



Gostou da Fanfic? Compartilhe!

Gostou? Deixe seu Comentário!

Muitos usuários deixam de postar por falta de comentários, estimule o trabalho deles, deixando um comentário.

Para comentar e incentivar o autor, Cadastre-se ou Acesse sua Conta.


Carregando...